Reality TV World People News   Ratings News   Scheduling News   Application News   Spoiler News
Show Updates   Features & Interviews   Image Gallery   Message Boards   Shows Listing

HOME > The Voice > The Voice (Season 10)

Blake Shelton suing tabloid over "rehab" allegation


UPI News Service, 03/18/2016 

Blake Shelton is suing a tabloid over their report that alcoholism and womanizing ended his marriage to Miranda Lambert.

ADVERTISEMENT
The magazine "In Touch Weekly" printed the report in September in the wake of the country couple's divorce, claiming that "The Voice" coach had been drinking heavily and Lambert had begged the country singer to go to substance abuse rehabilitation to get sober.

The headline on the cover story was "Rehab for Blake" and the article alleged Shelton was drunk on a friend's bachelor party trip to Mexico when he cheated on Lambert.

The article also described an incident where Shelton urinated on a mailbox in public and alleged he was drinking vodka before 11 a.m. while serving as a coach on NBC's "The Voice."

Shelton is suing the publishers of "In Touch," Bauer Publishing Co., for $2 million in damages, saying the claims are categorically false.


DISCUSS AND COMMENT ON THIS STORY
Reality TV World now offers Facebook Comments on our stories. To post a comment, log into Facebook and then 'Add' your comment. To report spam or abuse, click the 'X' in the upper right corner of the comment box.



Get more Reality TV World! Follow us on Twitter, like us on Facebook or add our RSS feed.


Copyright 2016 United Press International, Inc. (UPI). Any reproduction, republication, redistribution and/or modification of any UPI content is expressly prohibited without UPI's prior written consent.









Take Our User Survey





Page generated Tue May 24, 2016 17:36 pm in 0.95537495613098 seconds

About Reality TV World   •   Advertise on Reality TV World  •   Contact Reality TV World  •   Privacy Policy   •   RSS Feed



Page fetched in 0.97011113166809 seconds